مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 23:112023-02-12اقتصادي

109 نفر در تصادفات درون شهری گیلان جان باختند


رییس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا امروز 109 نفر در تصادفات درون شهری جانشان را از دست دادند، گفت: 62 نفر از فوت شدگان تصادفات درون شهری در استان طی این مدت عابران پیاده بودند.

- سرهنگ امیر طالبی امروز، 23 بهمن ماه در جلسه شورای راهبردی ترافیک گیلان در استانداری گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز 109 نفر در تصادفات درون شهری جانشان را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش یافت.

وی مجموع تصادفات در این مدت را 29 هزار و 125 مورد عنوان کرد و افزود: در همه بخش ها اعم از تصادفات جرحی، خسارتی و مجموع تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش گزارش شده است.

رییس پلیس راهور گیلان اظهار کرد: 62 نفر از فوت شدگان تصادفات درون شهری در استان طی این مدت عابران پیاده بودند ضمن اینکه از مجموع فوتی ها، 100 نفر در بیمارستان جانشان را از دست دادند که نبود امکانات پزشکی و بیمارستانی در شهرستان های حوزه تصادفات از دلایل این امر است.

طالبی با بیان اینکه در این مدت شهرستان های لاهیجان، تالش و رودبار در مجموع 40 نفر از فوتی ها را به خود اختصاص داده اند، عنوان کرد: در این مدت 17 نفر در لاهیجان، 12 نفر در تالش و 11 نفر در رودبار در تصادفات درون شهری فوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

109 نفر در تصادفات درون شهری گیلان جان باختند

109 نفر در تصادفات درون شهری گیلان جان باختند